Cer Klik..!!

Selasa, 10 Julai 2012

Gempar..!!Bekalan Air Johor Berkurangan..Dan Bakal Kering..



Adoiyai..

Tak sudah-sudah dieorang nih nak kesoh-kecoh pasal kes amukan tu..cukup la wei..!!yang si pihak pencacai nih pon satu,korang tak habis-habis dok tuduh arwah tu orang Pas..Ape jadahnyer korang nih..otak letak kat lutut ke?Orang dah tak der yang ko sebok ngata die itu ini kenape wei??ni yang aku malas nak layan puak2 pencacai nih,dah meman tak geti bahasa...

  Ape kate ko sedekahkan Alfatihah untuk si mati kan bagus,dapat jugak pahala betul tak?..biler pemikiran low macam nih ler jadiknyer..aptb..

  Yang si wartawan nih pon satu..yang ko sebok mencari keluarga die tak abis2 tu kenape?cukup lah ko pergi sekali jumper family die tanyer keadaan pastu cukup lah..ni tak,lepas jumpe ko nak jumper lagi,aku pon rimas beb..keluarga die pon tak nak die jadik macam tu..baik ko pergi lah cari bahan berita yang lain yang lebih penting,soal ekonomi ke,macamane nak turun harga barang ke,kes dah berlaku beb..biarlah polis yang handle pe seme..

   Kat Johor pon ade kes jugak per,kes yang lebih besar..aku rase ramai orang tak tau tapi bagi aku kes nih pon penting gak..pemimpin-pemimpin negeri Johor selalu pongpang cakap Kelantan air tercemar la,Selangor bakal kering air la...meh sini aku nak habaq mai meh..JOHOR PUN BAKAL KERING BEKALAN AIR ....!!


  Ade korang kesah???aku pon tak kesah tapi please lar...hari ni pon start kena catu air dah..hari nih dan besok..Cerita pasal loji bekalan air Johor dah berkurang pon da lame dengar...aku mintak sangat lah si wartawan-wartawan yang rajin tu pergi lah siasat kat SAJ...

   K BAbai..!!!

#p/s:Panas hati air tak der 2 hari...

Tiada ulasan: