Cer Klik..!!

Ahad, 28 Julai 2013

Geng Sokong Presiden Vs Geng Parasit Luar

Lepas PRU 13 Baru Nampak Perangai Masing-Masing.


Woi Korang semua dah habis belum kutuk mengutuk sesama korang?Sebelum Pru13 bukan main lagi puji memuji sayang disayangi bagai.So sekarang mane pergi semua tu?Sorry aku memang tak berpihak memane tapi aku sarankan agar korang semua bermuhasabah la diri memasing.

     Ini kejap ko kata gitu,jap lagi orang ini cakap gini,ape citer ni?bila nak abis woi.Aku rase memang patut la Korang Kalah Pru lepas! benda2 neh men'sohih'kan lagi dakwaan pihak lawan korang yang korang memang tidur sebantal tapi mimpi lain-lain tak gitu?


Apa kata korang bersemuka sesama sendiri pastu bincang then buat kata putus.Setakat bising kat media sosial payah geng nak settle.Baik korang bersemuka je abis cerita.Ape yang aku nampak sekarang ni pon Presiden masing-masing tak kata apa-apa pon.Abis tu macamane yang bawah ni korang bertekak pulak.

  Apa-apa hal pon korang setel sebelum Pru 14.Jangan kerana korang misi korang gagal untuk Tawan Putrajaya.Pikirkan macamana nak tembusi pemikiran orang2 kampong dan orang2 felda.Korang kalah majoriti kawasan2 neh.Bagi aku lebih baik korang fikirkan strategi nak tawan orang2 kampong daripada nak berbalah sesama sendiri.Apa yang aku nampak gerak kerja di kawasan2 neh sangat hampeh.Mereka2 neh memerlukan perhatian daripada sesiapa yang sanggup turun padang dengar masalah mereka.Inilah masanya kita turun padang,jangan time pru je turun.

#Aku harap korang dengar saranan aku neh kalau niat memasing nak Tawan Pru 14 akan datang.Pendapat aku neh tak ade sebelah pihak memane.Nak dengar @ tak itu terpulang tapi jangan sampai penyokong korang selama neh hilang kepercayaan pada korang. K bai..

widgets

JOM DAFTAR..

CUCI MATA JAP..

Paling Popular

Pengikut

Arkib Blog