Cer Klik..!!

Rabu, 1 Ogos 2012

Gaji Cybertrooper Umno Rm17.50 ??

   Ha Ha Ha ..
   
  Betul Ke Nih?


Ni print skrin aku amek kat Amenoworld..=>


Alahai murahnya gaji penyebar fitnah nih ek?wei aku pon jadi blogger ni pon tak ade gaji der..tapi tak ade lah aku jakun sangat dengan RM 17.50 sehari tu semata-mata kerja ko nak fitnah ulama' der...tak setimpal langsung der..

  Wei aku ni pon tak ade kepentingan mana-mana pon,aku cuma nak luahkan pendapat aku n suara aku pasal politik kat Malaysia nih..ikhlas beb bukan semata-mata sebab duit je..aku pon tak kisah kalau dibayar pon tapi biarlah sebarkan benda yang betul.Ini setakat RM17.50 berapa sangat la ko dapat sebulan,lebih baik ko kerja mesin rumput kat tempat aku nih,mahal sikit je dari ko dan berkat lak tu..kiki..ko lebih hina dari pemotong rumput tepi jalan malah pencacai angkat najis pun lebih baik dari ko...Sumber rujuk SINI..

Tiada ulasan: