Cer Klik..!!

Isnin, 9 Julai 2012

Utusan Gelarkan Pengamuk 'Imam Mahdi'..?


Beb Utusan ni 'Giler' agaknya sampai dah takde modal keluar tajuk..bagi aku tajuk ni kurang sesuai derr..ini menampakkan cubaan ko nak menghina Islam..apa kaitan Mengamuk dengan Imam Mahadi nih?..korang tak rase ke yang Utusan ni cube nak memeningkan masyarakat yang sedia pening nih?..ko tak rase yang kes ni tak ada kena mengena dan kaintan langsung dengan Imam Mahadi..ini menunjukkan yang ko nak perlekeh Imam Mahadi..Aku  rasa Utusan ni tak tahu Imam Mahadi tu sape..

Wei..ko tau tak Imam Mahadi tu Bakal pemimpin Umat Islam Akhir Zaman bagi menghapuskan Dajjal..Teruk nya ko kaitkan arwah dengan Imam Mahadi..betapa teruknya pemikiran ko wei..Kita semua memang sedia maklum yang Utusan nih memang lembab derr..ini pandangan aku la..kalau ko nak kutuk aku ko punyer pasal,ade aku kesah??

Ok sekarang nih aku tengok blogger-blogger pencacai dah dok canangkan kat blog dieorang yang Arwah ade kaitan dengan Pas Pr...adoiyai nanti dulu,sumber mane ko cedok yang mengatakan Arwah nih ade kaitan dengan Pas@PR??ade bukti??daripada maklumat yang aku dapt yang arwah nih sebenarnya seorang blogger jugak beb..ni link blog die tekan Sini.


Ini pulak nama facebook arwah tekanSini.Korang bca la blog-blog beliau supaya lebih jelas beliau ni penyokong mane.Aku malas nak cerita lebih-lebih sebab beliau sudah meninggal..Soalnya kat sini aku mahu menepis tuduhan-tuduhan puak pencacai nih..pong lebih tak mau der..jan cakap guna fakta...


Tiada ulasan: